Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967
Назва: International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Інші назви: Міжнародний маркетинг В2С: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Международный маркетинг В2С: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Автори: Lysytsia N. M.
Лисиця Н. М.
Лисица Н. М.
Теми: international marketing
competencies
consumers
target market
marketing complex
advertising
communicative influence
marketing environment
consumer behavior
міжнародний маркетинг
компетентності
споживачі
цільовий ринок
маркетинговий комплекс
реклама
комунікативний вплив
маркетингове середовище
поведінка споживачів
международный маркетинг
компетентности
потребители
целевой рынок
маркетинговый комплекс
коммуникативное воздействие
маркетинговая среда
поведение потребителей
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level [Electronic resource] / comp. N. M. Lysytsia. – Kh.: S. Kuznets KhNU of Economics, 2019. – 8 p.
Короткий огляд (реферат): The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level. Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. International_marketing_B2C_mag-minor.pdf354,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.