Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21444
Назва: Соціально-економічні аспекти комунікаційної діяльності в умовах інформаційної економіки
Інші назви: Социально-экономические аспекты коммуникационной деятельности в условиях информационной экономики
The Socio-Economic Aspects of Communication Activity in Information Economy
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Наумик-Гладкая Е. Г.
Naumik-Gladka K. G.
Теми: комунікація
комунікаційне суспільство
комунікаційна діяльність
комунікаційний продукт
комунікаційний капітал
менеджмент
маркетинг
коммуникация
коммуникационное общество
коммуникационная деятельность
коммуникационный продукт
коммуникационный капитал
менеджмент
маркетинг
communication
communication society
communication activity
communication product
communication capital
management
marketing
Дата публікації: 2016
Видавництво: S. Kuznets KhNUE
Бібліографічний опис: Naumik-Gladka K. The socio-economic aspects of communication activity in information economy [Electronic resource] : monograph / K. Naumik-Gladka. - E-text data (593 КБ). - Kh. : S. Kuznets KhNUE, 2016. - 165 p. : il. - The title screen. - References p. 129-165.
Короткий огляд (реферат): Надано результати практично орієнтованого дослідження, які дозволяють вирішити комплексну проблему регулювання сфери комунікаційної діяльності в умовах інформаційного суспільства, яка характеризується, з одного боку, віртуалізацією інформаційних продуктів та відривом їх від реальності, з іншого – соціальною відповідальністю перед споживачами й користувачами комунікаційних мереж під час виробництва інформаційних продуктів, які є чинниками, що формують комунікаційний капітал та комунікаційне суспільство. Рекомендовано для фахівців із економіки та комунікаційних наук. Представлены результаты практически ориентированного исследования, которые помогают решить сложную проблему регулирования сферы коммуникационной деятельности в условиях информационного общества, которая характеризуется, с одной стороны, виртуализацией информационных продуктов и их отрывом от реальности, с другой стороны – социальной ответственностью перед потребителями и пользователями коммуникационных сетей в процессе производства информационных продуктов, являющихся факторами формирования коммуникационного капитала и коммуникационного общества. Рекомендовано для специалистов по экономике и коммуникационным наукам. The results of the practice-oriented research are presented to help solve the complex problem of regulation of the sphere of communication activity in the information society which is characterized, on the one hand, by virtualization of information products and their separation from reality, on the other hand, by social responsibility to consumers and users of communication networks in the process of production of information products that are factors forming communication capital and communication society. For specialists in economics and communication sciences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21444
Розташовується у зібраннях:Монографії (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 - Наумик-Гладка К.Г.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.