Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21488
Назва: Аналіз використання сучасних інструментів управління проектами e-learning
Інші назви: Анализ использования современных инструментов управления проектами e-learning
Analysis of the use of e-learning projects contemporary instruments
Автори: Бережна О. Б.
Бережная Е. Б.
Berezhna O. B.
Теми: e-learning
технологія
проект
ризики
педагогічний дизайн
засоби навчання
система дистанційного навчання
технология
риски
педагогический дизайн
средства обучения
система дистанционного обучения
technology
project
risks
pedagogical design
teaching aids
system of distance learning
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бережна О. Б. Аналіз використання сучасних інструментів управління проектами e-learning / О. Б. Бережна // ScienceRise. – № 6 (59). – 2019. – С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): В статті наведено основні етапи управління e-learning проектом, розглянуто основні структурні помилки та помилки в процесах при створенні курсів і організації навчання. Виявлено основні групи ризиків для проекту електронного навчання. Наведено перелік технологічних стандартів та нормативних документів для e-learning проекту. Надано огляд можливостей спеціалізованого програмного забезпечення. Створено методичні рекомендації стосовно оцінки ефективності e-learning проекту. В статье приведены основные этапы управления e-learning проектом, рассмотрены основные структурные ошибки и ошибки в процессах при создании курсов и организации обучения. Выявлены основные группы рисков для проекта электронного обучения. Приведен перечень технологических стандартов и нормативных документов для e-learning проекта. Дан обзор возможностей специализированного программного обеспечения. Созданы методические рекомендации по оценке эффективности e-learning проекта. The article describes the main stages of the e-learning management project, examines the main structural errors and errors in the process of creating courses and organizing training. The main groups of risks for the e-learning project were identified. The list of technological standards and regulations for e-learning project is given. A review of the features of specialized software is provided. Methodological recommendations for evaluating the effectiveness of e-learning project are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21488
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf262,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.