Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581
Title: Інформаційне забезпечення позиціонування бренду
Authors: Ковальчук К. В.
Keywords: брендинг
неймінг
торгова марка
позиціонування бренду
брендинг
Issue Date: 2019
Citation: Ковальчук К. В. Інформаційне забезпечення позиціонування бренду / К. В. Ковальчук // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квітня 2019 р. : тези допов. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2019. – С. 50.
Abstract: Розглянуто сутність поняття «неймінг». Проаналізовано створення брендінгу, процес позиціонування бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.