Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581
Назва: Інформаційне забезпечення позиціонування бренду
Автори: Ковальчук К. В.
Теми: брендинг
неймінг
торгова марка
позиціонування бренду
брендинг
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ковальчук К. В. Інформаційне забезпечення позиціонування бренду / К. В. Ковальчук // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квітня 2019 р. : тези допов. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2019. – С. 50.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття «неймінг». Проаналізовано створення брендінгу, процес позиціонування бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.