Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583
Title: Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Authors: Ковальчук К. В.
Keywords: принципи створення бренду
конкурентоспроможний бренд
брендинг
міжнародний ринок
Issue Date: 2019
Citation: Ковальчук К. В. Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / К. В. Ковальчук // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019.
Abstract: Розглянуті принципи формування конкурентоспроможного бренду, проаналізовані бренди Вітчизняного виробника, які займають лікуючі позиції в Україні, запропоновані методи реклами.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези CED 2019 Ковальчук К. В..pdf200,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.