Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583
Назва: Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Автори: Ковальчук К. В.
Теми: принципи створення бренду
конкурентоспроможний бренд
брендинг
міжнародний ринок
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ковальчук К. В. Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / К. В. Ковальчук // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті принципи формування конкурентоспроможного бренду, проаналізовані бренди Вітчизняного виробника, які займають лікуючі позиції в Україні, запропоновані методи реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези CED 2019 Ковальчук К. В..pdf200,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.