Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-47 из 47.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Теоретичні основи реалізації інвестиційних стратегій транснаціональних корпорацій в умовах динамізму світової економікиШталь Т. В.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2020Франчайзинг у ресторанному бізнесі: проблеми міжнародної інтеграції УкраїниСтаверська Т. О.; Шталь Т. В.; Козуб В. О.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.
2021Аналіз теоретичних підходів до визначення сутності зовнішнього середовища міжнародного бізнесу підприємстваШталь Т. В.; Бунчикова Т. С.
2021Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіШталь Т. В.; Якущенко І. О.
2021Інноваційні форми міжнародного бізнесу в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Дмитренко Д. О.