Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологіяШталь Т. В.; Тищенко О. О.; Пилипчатіна О. І.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми і перспективи розвиткуШталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Тищенко О. О.
2012Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможностіШталь Т. В.; Штангей Н. М.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2013Теоретичні основи реалізації інвестиційних стратегій транснаціональних корпорацій в умовах динамізму світової економікиШталь Т. В.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2020Франчайзинг у ресторанному бізнесі: проблеми міжнародної інтеграції УкраїниСтаверська Т. О.; Шталь Т. В.; Козуб В. О.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.