Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємстваЧерненко Є. Ю.; Черненко Е. Ю.; Chernenko E. Y.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2019Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняСтрижак О. О.; Ахмедова О. О.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.
2016Розвиток мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємстваІльченко Р. В.; Ильченко Р. В.; Ilchenko R. V.
2014Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємстваКаширіна В. Ю.; Каширина В. Ю.; Kashyrina V. Y.