Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2021Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингуШталь Т. В.; Бочков Д. Р.
2020Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»Шталь Т. В.; Шульга Д. А.; Торпуп Д. А.
2020Франчайзинг у ресторанному бізнесі: проблеми міжнародної інтеграції УкраїниСтаверська Т. О.; Шталь Т. В.; Козуб В. О.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.
2021Аналіз теоретичних підходів до визначення сутності зовнішнього середовища міжнародного бізнесу підприємстваШталь Т. В.; Бунчикова Т. С.
2021Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіШталь Т. В.; Якущенко І. О.
2021Інноваційні форми міжнародного бізнесу в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Дмитренко Д. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний ІТ-менеджмент» другого (магістерського) рівняШталь Т. В.; Серпухов М. Ю.