Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Title: Вплив репутації на діяльність кампанії
Authors: Поклонська Л. С.
Keywords: ділова репутація
імідж
негативна ділова репутація
позитивна ділова репутація
управління діловою репутацією
Issue Date: 2019
Citation: Поклонська Л. С. Вплив репутації на діяльність кампанії / Л. С. Поклонська // Сучасні проблеми управління підприємствамит: теорія та практика: матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18–19 бер. 2019 р. : тези допов. - Х.: ФОП Панов А. М., 2019. – С. 142–143.
Abstract: Розглянуто, які кроки необхідно зробити кампанії для побудови фундаменту іміджу і репутації. Проаналізовано основні контактні, цільові «репутаційні аудиторій впливу». Розглянуто основні етапи формування ділової репутації для організацій різних сфер діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Поклонська.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.