Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Назва: Вплив репутації на діяльність кампанії
Автори: Поклонська Л. С.
Теми: ділова репутація
імідж
негативна ділова репутація
позитивна ділова репутація
управління діловою репутацією
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Поклонська Л. С. Вплив репутації на діяльність кампанії / Л. С. Поклонська // Сучасні проблеми управління підприємствамит: теорія та практика: матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18–19 бер. 2019 р. : тези допов. - Х.: ФОП Панов А. М., 2019. – С. 142–143.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто, які кроки необхідно зробити кампанії для побудови фундаменту іміджу і репутації. Проаналізовано основні контактні, цільові «репутаційні аудиторій впливу». Розглянуто основні етапи формування ділової репутації для організацій різних сфер діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Поклонська.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.