Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21907
Назва: Методи та підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства
Автори: Матвієнко-Біляєва Г. Л.
Теми: підприємство
конкурентоспроможність
конкуренція
конкурентоспроможність продукції
конкурентні переваги
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Матвієнко-Біляєва Г. Л. Методи та підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства / Г. Л. Матвієнко-Біляєва // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези допов. ХXVІІ міжнар. науково-практ. конф. MicroCAD-2019, 15-17 трав. 2019 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Х.: НТУ «ХПІ», 2019. - Ч. IІІ. – С. 158-161.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням визначення напрямків «конкурентоспроможність підприємства» та факторам, що їх забезпечують. Проаналізовано та систематизовано фактори підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства в мінливому середовищі. Узагальнено використання провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду щодо підвищення якості та конкурентоспроможності продукції; Окреслено основні елементи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21907
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матв_єнко-Б_ляєва Г.Л.(2).pdf145,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.