Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21917
Title: Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів
Authors: Птащенко О. В.
Родіонов С. О.
Кущ Я. М.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
машинобудівне підприємство
Інтернет-технології
Issue Date: 2019
Citation: Птащенко О. В. Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів / О. В. Птащенко, С. О. Родіонов, Я. М. Кущ // Вісник Київського нац-го ун-ту технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. — 2018. — № 4(125). — С. 92-101.
Abstract: Визначено фактори впливу Інтернет-технологій на комунікаційну діяльність підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21917
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.