Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21917
Назва: Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів
Автори: Птащенко О. В.
Родіонов С. О.
Кущ Я. М.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
машинобудівне підприємство
Інтернет-технології
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів / О. В. Птащенко, С. О. Родіонов, Я. М. Кущ // Вісник Київського нац-го ун-ту технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. — 2018. — № 4(125). — С. 92-101.
Короткий огляд (реферат): Визначено фактори впливу Інтернет-технологій на комунікаційну діяльність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21917
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Родіонов С.О. Вплив інформаційних технологій на процес.pdf208,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.