Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Title: Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах
Authors: Афанасьєва О. М.
Кошарна В. В.
Гаража Г. А.
Keywords: маркетинг освіти
освітні бренди
інформаційні технології
інформаційні технології в освіті
освітні комунікації
інноваційний маркетинг освіти
Issue Date: 2018
Citation: Афанасьєва О. М. Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах / О. М. Афанасьєва, В. В. Кошарна, Г. А. Гаража // Чернігівський науковий часопис : електрон. зб. наук. праць. – Чернігів, 2018. – Вип. 1 (9). – С. 63-66.
Abstract: В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного інструментарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтримки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні комунікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг. Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів. Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Афанасьва_Кошарна_Гаража исп.pdf289,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.