Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Назва: Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах
Автори: Афанасьєва О. М.
Кошарна В. В.
Гаража Г. А.
Теми: маркетинг освіти
освітні бренди
інформаційні технології
інформаційні технології в освіті
освітні комунікації
інноваційний маркетинг освіти
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. М. Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах / О. М. Афанасьєва, В. В. Кошарна, Г. А. Гаража // Чернігівський науковий часопис : електрон. зб. наук. праць. – Чернігів, 2018. – Вип. 1 (9). – С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного інструментарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтримки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні комунікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг. Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів. Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Афанасьва_Кошарна_Гаража исп.pdf289,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.