Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22012
Назва: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів
Інші назви: Методические рекомендации к выполнению курсовых работ для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) и второго (магистерского) уровней
Guidelines for the execution of yearly papers for Bachelor's (first) and Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Теми: маркетинг
стратегічний маркетинг
курсова робота
товар
ціна
ринок
стратегія
маркетинг
стратегический маркетинг
курсовая работа
товар
цена
рынок
стратегия
marketing
strategic marketing
yearly papers
product
price
market
strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів [Електронний ресурс] / укл. В. В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (274 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 42 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації до написання курсових робіт із навчальних дисциплін "Маркетинг", "Стратегічний маркетинг". Наведено основні вимоги до написання й оформлення робіт, порядок їх виконання та захисту, а також рекомендовані теми курсових робіт. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів. Даны методические рекомендации к написанию курсовых работ по учебным дисциплинам "Маркетинг", "Стратегический маркетинг". Приведены основные требования к написанию и оформлению работ, порядок их выполнения и защиты, а также рекомендованные темы курсовых работ. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) и второго (магистерского) уровней. Guidelines are given for writing yearly papers on the academic disciplines "Marketing", "Strategic Marketing". The main requirements concerning the writing and design of papers, the order of completion and defence and recommended themes for yearly papers are presented. For Bachelor's (first) and Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22012
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018 - Рубан.pdf805,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.