Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Title: Удосконалення управління якістю готельних послуг
Authors: Валежний В. Г.
Keywords: послуга
готельна послуга
готельна сфера
управління якістю
якість готельних послуг
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Валежний В. Г. Удосконалення управління якістю готельних послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм" / В. Г. Валежний. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: У роботі розглянуто поняття «послуга»; визначені особливості сф ери послуг; систематизовані підходи щодо тотального управління якістю; проаналізовано відмінності управління якістю в готельній сфері; проведено аналіз підходів до управління якістю в готельному господарстві; застосов ано науково-методичні підходи щодо управління якістю готельних послуг; визначено можливості оцінки лояльності клієнт ів у секторі обслуговування; обґрунтовані підходи щодо покращення управління якістю готельних послуг; запропоновано методику управління якістю обслуговування в індустрії гостинності через управління службовими зуст річами; обґрунтовано напрямки впровадження Servqual-методу в готельному господарстві; розглянуто можливості покраще ння якості обслуговування в готелях.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Валежний...2.pdf839,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.