Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Назва: Удосконалення управління якістю готельних послуг
Автори: Валежний В. Г.
Теми: послуга
готельна послуга
готельна сфера
управління якістю
якість готельних послуг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Валежний В. Г. Удосконалення управління якістю готельних послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм" / В. Г. Валежний. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто поняття «послуга»; визначені особливості сф ери послуг; систематизовані підходи щодо тотального управління якістю; проаналізовано відмінності управління якістю в готельній сфері; проведено аналіз підходів до управління якістю в готельному господарстві; застосов ано науково-методичні підходи щодо управління якістю готельних послуг; визначено можливості оцінки лояльності клієнт ів у секторі обслуговування; обґрунтовані підходи щодо покращення управління якістю готельних послуг; запропоновано методику управління якістю обслуговування в індустрії гостинності через управління службовими зуст річами; обґрунтовано напрямки впровадження Servqual-методу в готельному господарстві; розглянуто можливості покраще ння якості обслуговування в готелях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Валежний...2.pdf839,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.