Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22231
Title: Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Пасько М. І.
Ландер А. В.
Keywords: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
завдання управління маркетингом
суб’єкт управління маркетинговою діяльністю
модель управління маркетинговою діяльністю
Issue Date: 2019
Publisher: НАНГУ
Citation: Пасько М. І. Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Пасько, А. В. Ландер // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання : матеріали дев’ятої міжвузівської наук.-практ. конф., 28 листоп. 2019 р., м. Харків : зб. тез допов. – Х. : НАНГУ, 2019. – С. 98-100.
Abstract: Досліджено питання управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено, що управління маркетинговою діяльністю на підприємстві повинно розглядатись як складний процес аналізу, спрямованого на створення, підтримку й розширення вигідних відносин із цільовим покупцем для досягнення певних цілей підприємства на ринку. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо побудови моделей управління маркетинговою діяльністю визначено необхідність виокремлення та деталізація такої функції маркетингової діяльності як реалізація, яка в умовах динамічності та невизначеності бізнес-середовища набуває суттєвого значення. Запропоновано укрупнену модель управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка надає цілісне уявлення про управління маркетингом, поєднавши в собі переваги різних сучасних наукових концепцій і відповідної практики.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22231
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пасько М.І._Ландер А.В.pdf800,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.