Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22231
Назва: Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Пасько М. І.
Ландер А. В.
Теми: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
завдання управління маркетингом
суб’єкт управління маркетинговою діяльністю
модель управління маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 2019
Видавництво: НАНГУ
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Пасько, А. В. Ландер // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання : матеріали дев’ятої міжвузівської наук.-практ. конф., 28 листоп. 2019 р., м. Харків : зб. тез допов. – Х. : НАНГУ, 2019. – С. 98-100.
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено, що управління маркетинговою діяльністю на підприємстві повинно розглядатись як складний процес аналізу, спрямованого на створення, підтримку й розширення вигідних відносин із цільовим покупцем для досягнення певних цілей підприємства на ринку. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо побудови моделей управління маркетинговою діяльністю визначено необхідність виокремлення та деталізація такої функції маркетингової діяльності як реалізація, яка в умовах динамічності та невизначеності бізнес-середовища набуває суттєвого значення. Запропоновано укрупнену модель управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка надає цілісне уявлення про управління маркетингом, поєднавши в собі переваги різних сучасних наукових концепцій і відповідної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22231
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М.І._Ландер А.В.pdf800,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.