Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Title: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Іванова О. Ю.
Keywords: споживач
поведінка
маркетингові інструменти
фактори впливу
поведінкова реакція
моделі поведінки
прийняття рішень
Issue Date: 2019
Citation: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. [Електронне видання] / укл. О. Ю. Іванова. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 12 с. (Укр. мов.)
Abstract: Подано робочу програму навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, систему поточного та підсумкового контролю знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019-РПНД-Іванова О.Ю.Поведінка споживача.pdf603,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.