Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Назва: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Іванова О. Ю.
Теми: споживач
поведінка
маркетингові інструменти
фактори впливу
поведінкова реакція
моделі поведінки
прийняття рішень
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. [Електронне видання] / укл. О. Ю. Іванова. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 12 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Подано робочу програму навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, систему поточного та підсумкового контролю знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-РПНД-Іванова О.Ю.Поведінка споживача.pdf603,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.