Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Internet advertisingand SMM as efficient marketing instruments of small businesses promotion management under global digitalization conditionsNikitina A. V.
2018Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіАндросова Т. В.; Козуб В. О.; Чернишова Л. О.; Кот О. В.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Кот Е. В.; Androsova T. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Kot O. V.
2020Mechanism for improving the foreign trade competitiveness of the new European union member countriesChernуshova L. O.; Kot O. V.; Velychko K. Y.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2020Фінансово-кредитний інструментарій механізму забезпечення економічної активності та сталого розвитку торговельних підприємств УкраїниБлизнюк О. П.; Іванюта О. М.; Ставерська Т. О.
2020Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливостіСтаверська Т. О.; Козуб В. О.
2020Ретроспектива правової регламентації імплементації цілей та принципів сталого розвиткуСтаверська Т. О.
2020Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.