Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22474
Назва: Визначення поняття управління конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Самойленко В. В.
Теми: конкуренція
збалансована система
конкурентоспроможність підприємства
інструмент менеджменту
Дата публікації: 2019
Видавництво: НАНГУ
Бібліографічний опис: Самойленко В. В. Визначення поняття управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронне видання] / В. В. Самойленко // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання : матеріали наук.-практ. конф., 28 листоп. 2019 р., м. Харків : зб. тез допов. – Х. : НАНГУ, 2019. – С. 137–138.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах на ринку де йде жорстока конкуренція, найважливішим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємства та його успішного функціонування виступає використання в його діяльності сучасних інструментів менеджменту. При цьому важливо вміти володіти новими методами, що дозволяють правильно оцінювати конкурентоспроможність, і вміти розробляти конкурентні стратегії. Правильне використання всіх елементів управління конкурентоспроможністю в сучасних економічних умовах забезпечує підприємству реалізацію поставлених цілей, необхідний прибуток і максимальне задоволення попиту споживачів. Удосконалення механізму управлінняконкурентоспроможністю підприємства може бути забезпечене за рахунок комплексного підходу до організації бізнес-процесів з використанням методики збалансованої системи показників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22474
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.