Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22571
Назва: Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market
Автори: Androsova T. V.
Kot O. V.
Kozub V. O.
Chernуshova L. O.
Теми: system
social marketing
international market
metrics of indicators
effect
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Androsova T. Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market / T. Androsova, О. Kot, V. Kozub, L. Chernуshova // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць / відпов. ред. М. В. Чорна. – Х. : ХДУХТ, 2019. – Вип. 29. – С. 134–147.
Короткий огляд (реферат): The key directions created in theoretical and empirical researches of marketing effectiveness are systematized. The essence, functions, tasks and order of forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system at the enterprises are given. The main directions of evaluating efficiency of the enterprises activity connected with the assessment of the efficiency of marketing activity at the enterprises are characterized and their shortcomings are defined. The expediency of the formulation of the indicator estimating efficiency of socialization taking into account marketing concepts, which influence the enterprise as a subject is proved. The metrics of indicators for the assessment of a social marketing system at the enterprises in the international market is created and characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22571
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Androsova T., Kot О., Kozub V., Chernуshova L..pdf765,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.