Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22626
Назва: CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємства
Автори: Бондаренко Л. М.
Ковальова А. А.
Теми: клієнтоорієнтованість
IT-бізнес
розвиток програмного забезпечення
CRM-система
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Бондаренко Л. М. CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємства / Л. М. Бондаренко, А. А. Ковальова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 300–303.
Короткий огляд (реферат): Сучасні реалії життя вимагають від IT-підприємств підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку. IT-бізнес не може розвиватися без поглиблення і розширення взаємодії з клієнтами і задоволенням їхніх потреб. Авторами було проаналізовані можливості провідних інформаційних технологій і запропоновано використання CRM-систем для застосування ефективного клієнтського програмного забезпечення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22626
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.