Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Title: Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства
Authors: Проскурніна Н. В.
Малигіна Є. Ю.
Keywords: маркетинг
стратегія
управління
методи маркетингу
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Проскурніна Н. В. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Є. Ю. Малигіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 360–364.
Abstract: Для того щоб сучасній компанії успішно функціонувати на міжнародних ринках, важливо не тільки виробити якісну продукцію, але й приділити увагу маркетинговим елементам просування та підтримки. Саме маркетингові методи управління дозволяють підприємству адаптуватися до швидкоплинних умов зміни міжнародної ринкової кон’юнктури, вступати у діалог зі споживачем, виявляючи приховані мотиви його поведінки, спрямовувати політику управління підприємством згідно з ринковими тенденціями.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурнина_Малыгина.pdf345,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.