Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Title: Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки
Authors: Проскурніна Н. В.
Грида М. О.
Keywords: експортна діяльність
стратегія
інновації
управління
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Проскурніна Н. В. Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна, М. О. Грида // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 349–351.
Abstract: Стратегічна роль здійснення експортної діяльності підприємства у сучасних умовах господарювання виявляється у тому, що це є додаткове джерело отримання прибутку, яке сприяє збільшенню фінансового стану підприємства. Оскільки експортний потенціал відрізняється залежно від розмірів і видів економічної діяльності підприємств, формування стратегічних засад управління ним набуває актуального значення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурнина_Грида.pdf322,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.