Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Назва: Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки
Автори: Проскурніна Н. В.
Грида М. О.
Теми: експортна діяльність
стратегія
інновації
управління
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна, М. О. Грида // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 349–351.
Короткий огляд (реферат): Стратегічна роль здійснення експортної діяльності підприємства у сучасних умовах господарювання виявляється у тому, що це є додаткове джерело отримання прибутку, яке сприяє збільшенню фінансового стану підприємства. Оскільки експортний потенціал відрізняється залежно від розмірів і видів економічної діяльності підприємств, формування стратегічних засад управління ним набуває актуального значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурнина_Грида.pdf322,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.