Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958
Title: Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Рожко В. І.
Keywords: інформаційні процеси
маркетинг
маркетингове дослідження
підприємство
інформаційних технологій управління
засоби автоматизації функцій управління
електронної комунікації
маркетингові рішення
дослідження ринку та попиту
Issue Date: 2020
Citation: Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 10 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.