Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23241
Назва: Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Автори: Сущенко О. А.
Теми: бренд-менеджмент
управління брендами
репутаційний аудит
Search Engine Reputation Management
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Репутаційний маркетинг» спрямована на вивчення теоретичних основ з питань організації управління репутацією бренду/підприємства в мережі інтернет та офлайні, практичної підготовки студентів до захисту ділової репутації підприємства та формуванню потрібного іміджу в сучасних умовах інформаційної економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23241
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_Сущенко-РМ.pdf555,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.