Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Title: Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління
Authors: Борова Т. А.
Keywords: розвиток
професіоналізм
професійний розвиток
науково-педагогічний працівник
коучингово-моніторингова технологія
адаптивне управління
Issue Date: 2019
Citation: Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11.
Abstract: Розкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борова Т..pdf221,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.