Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Title: | Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління |
Authors: | Борова Т. А. |
Keywords: | розвиток професіоналізм професійний розвиток науково-педагогічний працівник коучингово-моніторингова технологія адаптивне управління |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11. |
Abstract: | Розкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Борова Т..pdf | 221,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.