Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Назва: Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління
Автори: Борова Т. А.
Теми: розвиток
професіоналізм
професійний розвиток
науково-педагогічний працівник
коучингово-моніторингова технологія
адаптивне управління
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11.
Короткий огляд (реферат): Розкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова Т..pdf221,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.