Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Назва: | Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління |
Автори: | Борова Т. А. |
Теми: | розвиток професіоналізм професійний розвиток науково-педагогічний працівник коучингово-моніторингова технологія адаптивне управління |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11. |
Короткий огляд (реферат): | Розкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борова Т..pdf | 221,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.