Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.date.accessioned2020-06-24T11:35:13Z-
dc.date.available2020-06-24T11:35:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249-
dc.description.abstractРозкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectпрофесіоналізмru_RU
dc.subjectпрофесійний розвитокru_RU
dc.subjectнауково-педагогічний працівникru_RU
dc.subjectкоучингово-моніторингова технологіяru_RU
dc.subjectадаптивне управлінняru_RU
dc.titleРозвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управлінняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Борова Т..pdf221,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.