Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249
Название: | Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління |
Авторы: | Борова Т. А. |
Ключевые слова: | розвиток професіоналізм професійний розвиток науково-педагогічний працівник коучингово-моніторингова технологія адаптивне управління |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління / Т. Борова // Імідж сучасного педагога : електронний наук. фах. журн. – Полтава, 2019. – № 5 (188). – С. 6–11. |
Краткий осмотр (реферат): | Розкриті поняття розвитку, професійного розвитку, професіоналізму та їхнього зв’язку з адаптивним управлінням професійного розвитку науково-педагогічних працівників. Визначені основні критерії професійного розвитку науково-педагогічних працівників, обґрунтовані технології, зокрема, коучингово-моніторингова, яка є дієвою у сучасних умовах розвитку суспільства. Розглянута кваліметрична модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників й описані результати щодо застосування коучингово-моніторингової технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23249 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борова Т..pdf | 221,84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.