Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемченко Г. В.-
dc.date.accessioned2020-07-23T08:31:26Z-
dc.date.available2020-07-23T08:31:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДемченко Г. В. Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства / Г. В. Демченко // Сучасні проблеми управління підприємствами : теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С.147–151.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377-
dc.description.abstractОкреслено роль бренд-буку в діяльності сучасного підприємства, розглянуто основні характеристики та визначено основні складові бренд-буку підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectбренд-букru_RU
dc.subjectскладові бренд-букуru_RU
dc.subjectлоготипru_RU
dc.subjectфірмовий стильru_RU
dc.titleБренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.