Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377
Назва: Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства
Автори: Демченко Г. В.
Теми: бренд
бренд-бук
складові бренд-буку
логотип
фірмовий стиль
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Демченко Г. В. Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства / Г. В. Демченко // Сучасні проблеми управління підприємствами : теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С.147–151.
Короткий огляд (реферат): Окреслено роль бренд-буку в діяльності сучасного підприємства, розглянуто основні характеристики та визначено основні складові бренд-буку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.