Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511
Назва: Motives for using social networks (on the example of Facebook)
Автори: Lysytsia N. M.
Byelikova Y. V.
Теми: social media
Facebook users
motives
gender
social media marketing
Дата публікації: 2019
Видавництво: Helvetica
Бібліографічний опис: Lysytsia N. Motives for using social networks (on the example of Facebook) / N. Lysytsia, Y. Byelikova // Social technologies: current issues of theory and practice. – Zaporozhye : Helvetica, 2019. – № 84. – P. 33–45.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the research of motives for using social networks. The socio-demographic characteristics of users of the social network Facebook (its Ukrainian segment) were analyzed. The heterogeneity of users of the social network was considered based on data on the spread of their interests, which made it possible to identify four main motives for using the Facebook social network: hedonistic, social, active and professional.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бeлiкова,_Лисиця.pdf460,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.