Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23531
Назва: Основні контенти концептуалізації формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі
Автори: Ставерська Т. О.
Теми: фінансово-економічний механізм
підприємства торгівлі
Дата публікації: 2020
Видавництво: изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”
Бібліографічний опис: Ставерська Т. О. Основні контенти концептуалізації формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі / Т. О. Ставерська // Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів : мат. міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 15 трав. 2020 р., Харків – Ужгород – Софія – Пшеворськ / Нац. аерокосмічний ун-т ім. М.Є. Жуковського “ХАІ”, Ужгородський ТЕІ КНТЕУ, Висшето училище по застраховане и финанси, Wyższa Szkoła Społeczno-Gospodarcza w Przeworsku. – Софія : изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020. – С. 104–106.
Короткий огляд (реферат): В роботі доведено, що концептуалізація має відбивати теоретичний базис контентів когнітивного формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі, зокрема мету, принципи, суб’єктність, пріоритетні завдання, стратегічні інтенти, методи їх досягнення та компоненти забезпечення. Відповідно, основні контенти концептуалізації формування механізму полягають у такому: 1) синергія раціонального використання ресурсів із системою управлінських заходів, спрямованих на забезпечення еколого-економічної безпеки та соціального захисту за умов дотримання визначених принципів, що визначає основну мету концепції; 2) забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі має ґрунтуватися на галузевому ієрархічному структуруванні рівнів фінансово-економічних відносин; 3) критеріальний розподіл економічної детермінанти забезпечення сталого розвитку; 4) формування композиційного інституційного забезпечення сталого розвитку підприємства торгівлі; 5) пріоритетні напрями дії механізму як поточні цільові орієнтири та стратегічні інтенти як перспективні цільові орієнтири концепції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23531
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Staverska_Thesis_KHAI_UTEI_VUZF_WSSG_2020.pdf679,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.