Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594
Название: Consumer’s behaviour in the decision-making process
Авторы: Aldoshyna M. V.
Slepakova K.
Ключевые слова: consumer’s behaviour
decision-making process
needs of the customer
external
internal environment
motives
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Aldoshyna M. Consumer’s behaviour in the decision-making process / M. Aldoshyna, K. Slepakova // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. наук. пр. ‒ Переяслав, 2020. ‒ Вип. 55. ‒ C. 68‒70.
Краткий осмотр (реферат): The article provides information on the importance of exploring the behavior of your customers, the classification of consumer types, their needs, and the motives that influence the decision-making process. The article also describes consumer behavior according to the buyer type classification.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aldoshyna_1статья.pdf246,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.