Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23595
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAldoshyna M. V.-
dc.contributor.authorStryzhak O. O.-
dc.date.accessioned2020-09-03T12:41:09Z-
dc.date.available2020-09-03T12:41:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationAldoshyna M. V. Relationship marketing in tourism / M. V. Aldoshyna, O. О. Stryzhak // Інфраструктура ринку. – 2020. - № 43.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23595-
dc.description.abstractThe article analyzes the concept of relationship marketing. Essential characteristics that distinguish marketing in its traditional sense from relationship marketing are presented. Specific attention is paid to the company benefits from the relationship marketing principles implementation in the current activities. Key components of relationship marketing at the tourism enterprises are highlighted. Authors describe information system for support introduction of relationship marketing. CRM system for tourism enterprises allows to automate the collection, storage and operation of customer information to increase sales, optimize marketing and improve customer service by storing information and a history of relationships with them, establishing and improving business processes and subsequent analysis of the results.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectrelationship marketingru_RU
dc.subjectconsumer interestru_RU
dc.subjectCRM (customer relationship management)ru_RU
dc.subjectpartnershipru_RU
dc.subjectloyaltyru_RU
dc.subjectbeneficial relationshipru_RU
dc.subjecttourism enterprisesru_RU
dc.subjecttravel agenciesru_RU
dc.titleRelationship marketing in tourismru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aldoshyna_2статья.pdf532,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.