Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23595
Название: Relationship marketing in tourism
Авторы: Aldoshyna M. V.
Stryzhak O. O.
Ключевые слова: relationship marketing
consumer interest
CRM (customer relationship management)
partnership
loyalty
beneficial relationship
tourism enterprises
travel agencies
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Aldoshyna M. V. Relationship marketing in tourism / M. V. Aldoshyna, O. О. Stryzhak // Інфраструктура ринку. – 2020. - № 43.
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes the concept of relationship marketing. Essential characteristics that distinguish marketing in its traditional sense from relationship marketing are presented. Specific attention is paid to the company benefits from the relationship marketing principles implementation in the current activities. Key components of relationship marketing at the tourism enterprises are highlighted. Authors describe information system for support introduction of relationship marketing. CRM system for tourism enterprises allows to automate the collection, storage and operation of customer information to increase sales, optimize marketing and improve customer service by storing information and a history of relationships with them, establishing and improving business processes and subsequent analysis of the results.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23595
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aldoshyna_2статья.pdf532,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.