Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Title: Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки
Authors: Вовк К. М.
Keywords: подієвий туризм
виставки
виставкова діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: ЛІЕТ
Citation: Вовк К. М. Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки / К. М. Вовк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів. – Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 282–284.
Abstract: Досліджено вплив організованих заходів на розвиток регіонів. Проведено аналіз щодо ефективності проведення виставок, як способу створення позитивного іміджу території. Дано аналіз діючого законодавства України, що регламентує виставкову діяльність.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовк_2статья.pdf252,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.