Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Назва: Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки
Автори: Вовк К. М.
Теми: подієвий туризм
виставки
виставкова діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЛІЕТ
Бібліографічний опис: Вовк К. М. Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки / К. М. Вовк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів. – Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 282–284.
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив організованих заходів на розвиток регіонів. Проведено аналіз щодо ефективності проведення виставок, як способу створення позитивного іміджу території. Дано аналіз діючого законодавства України, що регламентує виставкову діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вовк_2статья.pdf252,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.