Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Title: Брендинг туристичного підприємства
Authors: Тимошенко К. В.
Keywords: бренд
брендинг
туризм
туристичний продукт
туристичне підприємство
Issue Date: 2020
Publisher: Львівська економічна фундація
Citation: Тимошенко К. В. Брендинг туристичного підприємства / К. В. Тимошенко // Економіка, менеджмент та аудит: сучасні проблеми, перспективи та напрями розвитку : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 22 лют. 2020 р. – Львів : Львівська економічна фундація, 2020. – С. 94–98.
Abstract: У статті розглянуто процедуру брендингу, яка ґрунтується на розумінні потреб і очікувань споживачів та базується на місії і стратегії туристського підприємства. Ефективні шляхи просування туристичного підприємства і туристичного продукту.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимошенко_2статья.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.