Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Назва: Брендинг туристичного підприємства
Автори: Тимошенко К. В.
Теми: бренд
брендинг
туризм
туристичний продукт
туристичне підприємство
Дата публікації: 2020
Видавництво: Львівська економічна фундація
Бібліографічний опис: Тимошенко К. В. Брендинг туристичного підприємства / К. В. Тимошенко // Економіка, менеджмент та аудит: сучасні проблеми, перспективи та напрями розвитку : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 22 лют. 2020 р. – Львів : Львівська економічна фундація, 2020. – С. 94–98.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процедуру брендингу, яка ґрунтується на розумінні потреб і очікувань споживачів та базується на місії і стратегії туристського підприємства. Ефективні шляхи просування туристичного підприємства і туристичного продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко_2статья.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.