Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Title: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Other Titles: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Authors: Ніколаєнко Д. О.
Keywords: візуальні комунікації
візуальний образ
бренд
соціальні мережі
Issue Date: 2020
Publisher: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ»
Citation: Ніколаєнко Д. О. Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі / Д. О. Ніколаєнко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб. тез наук. доп. – Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1.- С. 74-75.
Abstract: Проаналізовано поняття візуальні комунікації. Визначені ознаки візуального образу бренду. Зазначені ключові ознаки розробки ефективного візуального образу логотипу. Визначені особливості візуальних засобів рекламної фотографії. Зазначені переваги візуального контенту для просування ювелірного бренду. Запропоновані візуальні засоби удосконалення інтернет-сторінок у соціальних мережах ювелірного бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Д.Нiколаeнко.pdf140,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.