Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Назва: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Інші назви: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Автори: Ніколаєнко Д. О.
Теми: візуальні комунікації
візуальний образ
бренд
соціальні мережі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ»
Бібліографічний опис: Ніколаєнко Д. О. Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі / Д. О. Ніколаєнко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб. тез наук. доп. – Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1.- С. 74-75.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано поняття візуальні комунікації. Визначені ознаки візуального образу бренду. Зазначені ключові ознаки розробки ефективного візуального образу логотипу. Визначені особливості візуальних засобів рекламної фотографії. Зазначені переваги візуального контенту для просування ювелірного бренду. Запропоновані візуальні засоби удосконалення інтернет-сторінок у соціальних мережах ювелірного бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Д.Нiколаeнко.pdf140,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.